Vi søker erfaren BPA-rådgiver

Stendi Assistanse vokser og får stadig flere kunder. Nå utvider vi vårt sammensveisede team, og ønsker oss innsiktsfull og empatisk kollega som brenner for å skape gode BPA-ordninger.

 

Vi har etterhvert fått over 10 års erfaring med å tilrettelegge for smidige og individtilpassede BPA-ordninger. Hos oss jobber det både funksjonsfriske og mennesker med funksjonsnedsettelser, noe vi tror hjelper oss med å møte både kundene våre og assistentene våre på en god måte.

Du blir en del av et entusiastisk team på 12 stykk som jobber godt sammen, og som ser ser fram til å inkludere nok en dyktig rådgiver som ønsker å dele av sine erfaringer og komme med gode innspill til hvordan vi kan gjøre BPA-tjenesten vår enda bedre.

Det som driver oss i Stendi Assistanse, er muligheten vi hver dag får til å utgjøre en positiv forskjell i livene til våre kunder. Derfor trenger vi deg som i likhet med oss, har stort engasjement for BPA- og likestillingssaken. Ditt hovedansvar vil først og fremst være å ivareta og veilede våre kunder, men også assistenter og oppdragsgivere. Vi kan tilby en spennende og allsidig jobb, hvor du som er god på å skape mellommenneskelige relasjoner og som er glad i å være på farten, vil være i ditt ess.  

Ditt arbeidsområde vil være på Østlandet. Vi holder for tiden til i Asker, men i midten av september flytter vi inn i Stendi sitt splitter nye hovedkontor, i moderne og smakfulle lokaler – med alle fasiliteter – på Lilleaker i Oslo.

Dine arbeidsoppgaver vil være: 

  • Følge opp kunder fra A til Å i BPA-prosessen
  • Bistå arbeidsledere i oppstart av nye ordninger og ved rekruttering av assistenter
  • Være en tilstedeværende støttespiller og veileder i alle deler av arbeidslederrollen, både på telefon og ved hjemmebesøk ·        
  • Tilrettelegge og gjennomføre kurs for både arbeidsledere og assistenter
  • Promotere Stendi Assistanse på ulike arenaer i BPA-bransjen
  • Administrativt arbeid

Noe kveldsarbeid må påregnes, og du vil inngå i vår rullerende telefonvaktordning for BPA-telefonen som er åpen 24 timer i døgnet, 365 dager i året. (Den er vi stolte av!)

 

Vi ser for oss at du: 

  • Er glad i å jobbe tett på mennesker
  • Har en pedagogisk tilnærming og er god på å veilede andre
  • Allerede har god innsikt i (eller evner å sette deg inn i) relevant lovverk, som Arbeidsmiljøloven, Helse- og omsorgstjenesteloven og Likestillings- og diskrimineringsloven
  • Er god til å forklare hva ulike bestemmelser vil bety i praksis for den enkelte – mange synes en del aspekter ved BPA er litt komplisert, og her spiller du som rådgiver en avgjørende rolle
  • Setter pris på i bidra inn i teamet vårt, men samtidig er trygg nok i din rolle til å arbeide individuelt og ansvarsfullt

Kvalifikasjoner: 

  • God vandel
  • Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig 
  • Førerkort kl. B og disponerer egen bil
  • Erfaring fra personalledelse og/eller oppsett av turnus er et pluss
  • Grunnleggende IT-kunnskaper

Vi tilbyr: 

  • Et trivelig og inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte og faglig sterke kollegaer, som jobber mot felles mål innenfor et satsningsområde i selskapet
  • Fokus på egenutvikling og kompetanseheving, gjennom både faglige samlinger og digitale læringssystemer
  • Mulighet til å utvikle BPA-tjenesten vår
  • Fleksibel arbeidstid med kjernetid på kontor
  • Konkurransedyktig lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsvilkår  

Oppstart: 1 September 2020

Er du vår nye BPA-rådgiver? 

Vi ser fram til å høre fra deg!

Ta kontakt

* Feltet må fylles ut